5 věcí, za co se ženy stydí

16.3.16

Trapné dlouhé ticho, nikdo nic neříká, protože se stalo něco za co se trošku stydíme? Sepsala jsem pět situací ve kterých se stydím já. Snad Vás to trochu pobaví a třeba se v tom také najdete.

1. Orientační smysl
My holky a orientační smysl. Asi ani nemá smysl něco dál vysvětlovat. Vážně nechápu jak dokáže Jára najít cestu z lesa když u každýho druhýho stromu změníme směr.
K tomu se vážně vtipná historka. Jednou jsme s Járou byli v Praze. Šli jsem a já se na chvilku otočila a začala jsem Járovi něco ukazovat, ale pokračovala jsem opačnou cestou. A pokračovala bych dál kdyby mi Jára neřekl, že jdu špatně.

2. Spočítej mi
Která z Vás si dokáže v hlavě spočítat těžší příklad? Jestli ty, tak máš můj obdiv. Já a moje spolužačky to nedokážeme moc rychle. Třeba když v nemocnici potřebujeme rychle spočítat z data narození věk pacienta, tak nám to chvíli trvá.

3. Nahota (na koupališti)
Říkám si jak mám svoje tělo ráda, jak můj malý špíček na břiše není vidět, jak moje vlasy nejsou sice jako z reklamy, ale jinak jsou super. No a pak jdu na koupaliště, pořád v domnění jak vypadám super a při pohledu na první holku co vypadá vážně jako z časopisu si lehnu na dece na břicho a "opaluju záda"



4. Co? Cože?
Taky se Vám stává, že jdete s někým na kafe, ale v kavárně je takový hluk, že občas neslyšíte co ten druhý říká? Mně je pak hrozně hloupý často opakovat "co?" "co si říkala?" a tak když vidím, že se ostatní smějí tak se začnu smát taky, aniž bych rozuměla tomu co říkala. No a pak trapas, když se zeptá: "A co si o tom, myslíš?"

5. Prdíme a krkáme. 
Ano je to tak.



O tom, že ženy mají dokonalou pleť a sexy křivky díky vílí moči a místo vykonání potřeby na toaletě (myšleno kadění) vykvete lilie se ani nemusím zmiňovat.

Nikča

Mohlo by se vam líbit

4 komentářů

  1. Ach ten orientační smysl - ještě, že mám v mobilu GPS :D

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, mě stačí zamotat okolo stromu a nevím kde jsem :D

      Vymazat
  2. SKVĚLÝ ČLÁNEK, UPŘÍMNĚ JSEM SE V NĚM CELKEM NAŠLA:D JINAK MÁTE KRÁSNÝ BLOG:) http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to máme obrovskou radost, že se blog líbí :)
      Jinak jsem ráda, že se těchto situacích nenacházím sama :D

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK