5 věcí, které mě dokážou vytočit v restauraci.

24.3.16

Ahoj všichni! :) Dnes jsem se rozhodl, že budu kritizovat číšníky všeho druhu. Vím, že nemají lehkou práci a být třeba někdy i 12 hodin na nohou není žádná sranda. I tak jsem si tento článek nemohl odpustit. 





1. Nepříjemná obsluha
Není nic horšího než nepříjemná obsluha. A co úplně nesnáším je, když v hospodě je 5 lidí a servírka sedí za barem a čumí do telefonu. Na linku do ŠKODOVKY s ní! :D

2. Nechtěné dýško
Takový to když máte platit 420Kč, servírce dáte 500, slušně řeknete děkuji a ona si myslí, že jí nechávám 80 Kč dýško. Možná je to moje zlá nemoc... nevím proč děkuji :D

3. Rezervace/ nerezervace
Další věc, kterou opravdu nesnáším je, když si zarezervuji místo v restauraci a když přijdu do restaurace, tak žádná rezervace není a když je tak nám dají ten nejmenší stůl, ke kterému se nevejde 12 lidí ale jen 4. Stalo se mi to za celou dobu asi jen 2x ale i tak to dokáže pořádně naštvat. Vždy vím, že do takové restaurace už nikdy nepřijdu.

4. Podmírák
Tohle je černá můra každého chlapa, postupem času si na to už zvykám ale i tak mě to furt štve. Servírky naschvál dávají o centimetr piva méně a pak si na jednou soudku i nějakou tu stovečku přivydělají.

5. Špinavé skleničky, příbory atd.
Nedávno se mi stalo, že jsme šli s Nikčou do naší oblíbené restaurace a na skleničce jsem měl obtisknutou rtěnku, nic příjemného.

JÁRA

Mohlo by se vam líbit

4 komentářů

  1. Skvělý článek! Dokážou mě vytočit přesně ty samé věci!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě bych přidala to, když je více servírek a buď si nevšímá ani jedna a nebo se 2 příjdou zeptat "co si dáte" až když máme objednáno :D

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :D Včera jsem si byl koupit košile a když jsem přišel do krámu, nikdo si mě ani nevšiml...jak jsem se ale postavil k nejdražším košilím byli u mě hned dvě prodavačky. :D

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK