1. měsíc běhání - 30 km pokořeno

22.3.16

Dnes je 22.3. a to znamená, že končí challenge, která nám začal přesně před měsícem. (ČLÁNEK ZDE) Pro ty, kteří o tom nic nevědí: za úkol jsem si stanovil zaběhnou 30 km za 1 měsíc. Což se mně, jako né zrovna nějakému běžci zdálo docela hodně.



Jak můžete vidět, tak jsem začal hned 22.2, nechtěl jsem to zbytečně hnát a tak jsem první dva běhy zaběhl pouze 3 km, poté jsem to o něco zvýšil až jsem se dostal na 5 km a poslední běh, který jsem absolvoval včera jsem zakončil s grácií a 10 km.

JAK JSEM TO PLÁNOVAL?
Musím se vám přiznat, že jsem původně chtěl běhat daleko pravidelněji a po menších hodnotách ale moje lenost je neskutečná a tak jsem to doháněl na poslední chvíli. Stejně jako to dělám vždy a se vším. :D

Nakonec jsem to ale přeci jen zvládl. Trochu mě mrzí, že se nezapojil ještě někdo, třeba podobnou akcičku zopakujeme a někdo se k nám přidá! :)



CO MI BĚHÁNÍ DALO?
Naučil jsem se užívat si běh jako takový. Hodit si sluchátka do uší, nikoho nevnímat a sám vyběhnout ven. Rozhodně mi to alespoň trošku zlepšilo fyzičku, ne sice nijak závratně ale o něco ano. 

V běhání bych rád pokračoval dál, takže pokud by se tu sešlo více lidí, kteří by založit novou challenge tak mi to napište dolů do komentářů a určitě něco vymyslíme! :)

JÁRA




Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK