INSPIRATION 14

22.2.16

Hned na začátku musím napsat, že dnes nic nestíhám. O víkendu jsem odpočívala a všechny školní povinnosti mi tedy zůstali na dnešek. Ještě mi zbývá poslední zkouška, já vím jsem ostuda, ale s chemií jsem se za ty léta školy stejně neskamarádila. Teď už to, ale určitě zvládnu.

Co je nového:
  • Minulý týden měly střední školy jarní prázdniny a jelikož je naše vyšší odborná ve stejné budově, tak se mě také prázdniny týkaly.
  • S Járou jsme zašli na Deadpool. Jára z toho byl nadšený, ale to já osobně říct už nemůžu. Nebyla jsem z toho tolik nadšená.
  • Konečně jsem měla čas navštívit na delší dobu na svoji babičku na vesnici. (Né, že bych na to jindy neměla čas, ale zkouškový...) A tak jsme spolu strávily příjemné odpoledne. 
  • V pátek jsem se po dlouhé době sešla se svojí kamarádkou, se kterou se znám už od základní školy.
  • A v sobotu jsem už jako každý víkend usínala v objetí drahého...















 
Nikča

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK