TIP na výlet: iQLANDIA - Liberec

9.12.15

Tento víkend jsme se s Nikčou vydali do Liberce, máme to asi půl hodinky cesty a když jsme dostali vstupenky zdarma, tak jsme tam jako správní Češi prostě museli vyrazit!


Už jsme tam byli asi před rokem, ale plno věcí měli tenkrát vypnuté, mnoho toho nefungovalo, a tak jsme se těšili, že vše vyzkoušíme.

TIP č. 1 - KDE PARKOVAT?

Když jsme přijeli na místo zaparkovali jsme naproti IQLANDII, tohle je jeden z hlavních TIPŮ jak ušetřit peníze, můžete parkovat přímo před budovou za parkovné zaplatíte 50Kč pokud si dojdete hned na "recepci" pokud si tam ale dojdete až po prohlédnutí všech exponátů tak zaplatíte 100Kč na celý den.

Daleko lepší variantou je ale zaparkovat naproti vjezdu do IQLANDIE, zde je malé parkoviště a pokud se zadaří a najdete zde místo. Platíte max. 20Kč na celý den. A znáte to 30Kč to už je jedno pivo a kousek!!!

TIP č. 2 NEZAPOMEŇTE STUDENTSKÉ KARTY!


Další věc, která vás bude nejspíše zajímat je vstupné: 

Veřejnost, rodiny, skupiny

Základní cena,
osoby
nad 15 let
Děti 3–15 let,
ISIC/ITIC, EYCA
senioři
nad 60 let,

TP/ZTP
Rodina
2 dospělí
2–3 děti
do 15 let
Rodina
1 dospělý
2 děti

do 15 let
Expozice230130610440
Planetárium 10070310220
Kombinace Expozice a Planetárium 300180890650

Musím říct, že není zrovna nejlevnější ale podle mě to stojí za to!

TIP č. 3 - PITÍ S SEBOU!!!

Restaurace i automaty tu sice jsou ale obyčejná voda stojí 30Kč což je víc než dost. Bohužel jsme pití zapomněli a tak jsme si dvě flašky museli koupit.


TIP č. 4 KULIČKOVÁ ZMRZLINA

Pro milovníky zmrzliny nesmím zapomenout doporučit kuličkovou zmrzlinu, kterou zde prodávají celoročně. Za 69 Kč vám jí dají do plastové čepičky a vy pak můžete slastně ujídat. Moje nejoblíbenější je banánová, tu rozhodně doporučuji!


TIP č. 5 ATRAKCE


Hned při vstupu se dostanete do hlavní haly, kde je jedna z nejlepších atrakcí, kde můžete něco nakreslit a promítne se vám to v obrovském vodopádu. Viz. video.


Dále tu je robot se kterým si můžete v klídku pokecat, simulátor zemětřesení, plácek s obrovskými bublifuky, kde se můžete zavřít do bubliny pokud tedy nepraskne.. 

Co ale rozhodně musíte vyzkoušet je simulátor orkánu, pustí na vás až 90km/h a věřte, že je to pěkná síla!

Dál je tu simulátor pro kosmonauty, který jsem musel vyzkoušet a i přes to, že jsem se odmalička vyhýbal kolotočům co to šlo a i na hloupé labutě jsem se bál, měl jsem vcelku nahnáno abych nevrhl na slečnu, která tenhle super kolotoč ovládala. Ještě, že okolo bylo skleněné ohrazení, asi abych nezaprasil celou místnost. Vlezl jsem na simulátor a vše se začalo točit ale lidi, mě se to líbilo! Nevím jestli to bylo adrenalinem, který ve mě pumpoval ale bylo opravdu zábavné. Pokud se chcete podívat jak jsem se krásně točil, zčekněte můj INSTA.


Dále tu je robot se kterým si můžete v klídku pokecat, simulátor zemětřesení, plácek s obrovskými bublifuky, kde se můžete zavřít do bubliny pokud tedy nepraskne.. 

Co se nám ale s Nikčou opravdu zalíbilo byl písek, na který se promítala voda, země, sníh atd. Promítačka dokázala vypočítat jakou výšku písek a podle toho ho zabarvila.


Atrakcí je to ale opravdu mnoho a mnoho a každý si určitě najde to své! :)





TIP č. 6 ROZHLAS

Poslouchejte rozhlas, který občas promluví v celé budově, často vás zvou na různé pokusné akce, které bývají opravdu zábavné. Pokud ho neuslyšíte, můžete si program přečíst na obrazovkách, které jsem po budově rozmístěny. 









Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK