TAG - VÁNOČNÍ

24.12.15

1. Jaký nejzajímavější dárek si dostal/a?

J: Kravaty od mého strejdy, které jsou ještě z komunistické doby, takže si asi dokážete představit jak pestrobarevné jsou.
N: Nejspíš knížky od babičky, které měl doma strýc v knihovně. BTW. mrtvý strýc ..

2. Máš adventní kalendář?

J: ANO! Nikča mi vyžírá čokoládičky!
N: ANO! Moc mi nechutnaj, ale je to jeho čokoláda ...

3. Oblíbené cukroví/jídlo?

J: Z cukroví mám nejradši vosí hnízda a z jídla bramborový salát s řízkem a houbovník (houbová placka, kterou děláme na Štědrý den)
N: Já cukroví moc nejím, ale z jídla miluju domácí chlebíčky, bouli a rybu.

4. Oblíbená vánoční vůně?

J: Od malička máš zafixovanou jako vánoční vůni, purpuru.
N: U mě určitě vanilka.

5. Nejlepší vánoční film?

J: Bezpochyby SÁM DOMA!!!
N: Kevina a Polární express

6. Máte nějaké společné vánoční tradice?

J+N: Na Štědrý den chodíme večer na procházku, dárky si rozdáváme už 23.12. a 25. jede Nikča k prarodičům a já dřu v práci.

7. Jak trávíte silvestra?

J+N: S kamarády, popíjíme, vyprávíme staré historky, koukáme na telku a před půlnoci vyrážíme ven.

8. Oblíbená vánoční barva?

J: Červená
N: Zelená, červená a zlatá

9. Pokud by jsi tento rok, mohl/a koupit dárek jedné osobě. Pro koho by byl?

J:Nikče . ta teď musí říct mě jinak bych byl naštvanej :D
N: Járovi, a v duchu bych doufala, že mi ho koupí taky.

10. Máš nějaké vánoční přání?

J: Ani ne, hlavně ať jsme zdravý.
N: Asi aby jsme už bydleli spolu.


11. Jaký dárek, který jsi na vánoce dostal/a, se ti nejvíce vryl do paměti?

J: Za mě to je určitě míč na házenou, který jsem si strašně přál, nebo PSPčko.
N: Když jsem měla NOKII 3310 a dostala jsem telefon, který měl barevný display a foťák!

12. Vtipná příhoda z vánoc?

J: Když nám babička dala plastový svícínek a ten překrásně hořel, hořel až shořel a s ním i záclona, ubrus a plno dalších věcí. Nejlepší dárek ... díky babičko :)
N: Když jsem byla malá, tak byla televize plná reklam na panenku Babyborn a já jí musela mít, protože čůrala, brečela a tekly jí slzy. A pod stromečkem byla velká krabice, která odpovídala krabici pro panenku. Já už se viděla jako matka od Babyborn a tam tiskárna ...

J. a N.

Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

  1. Tak tiskárna mě docela pobavila :D jo, Babyborn, to byly doby, když jsme je chtěly všechny :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK