Recenze: Assasin's Creed Syndicate - 85%

9.11.15


A je to tady znovu, fanoušci Assasinů radujme se! Po roce tu máme nový díl s podtitulem Syndicate.
Aby jsme ale začali pěkně od začátku, celý děj se odehrává ve Viktoriánském období. Tuto dobu všichni dobře známe jako období Britského impéria, průmyslových inovací jako třeba telegrafu, pouličního osvětlení a plno jiných vynálezů
Vypadá to že bylo vše růžové ale úplně tomu tak není. Dětská práce byla na denním pořádku, díky přistěhovalcům se snižovala cena pracovní síly a dvanáctihodinová pracovní doba byla braná za samozřejmost.

Dost ale o historii pojďme se konečně podívat na hru. Celým dílem vás budou provázet dvě hlavní postavy, Assasínská dvojčata Evie a Jacob Fryiovi kteří se samozřejmě snaží bojovat proti templářům, kteří ovládají celý Londýn a to ať už politicky či pěkně natvrdo pomocí jejich gangu.
Obě dvě postavy mi přišli velice sympatické Evie je taková ta rozvážnější dívčina s ostřejším jazýčkem kterou může výborně vycvičit pro stealthový postup hrou.
Naopak její bratr Jacob si razí cestu silou a nejraději by probodl každého templáře který se mu postaví do cesty.

Pro obě dvě postavy sbíráte peníze a body dohromady ty pak ale přidělujete každému zvlášť.
Během hry můžete volně přepínat mezi Jacobem a Evie . Pokud ale chcete všechny mise hrát například s Jacobem, tak vám to hra neumožní. Na každou misi je určený jeden z dvojčat a tak nemáte možnost na vybranou což je vcelku škoda.
Stejně tak musím pochválit Londýn, který je neuvěřitelně živý, na ulicích stále někdo je, děti si hrají s míčem, žebráci polehávají po chodnících, dámy v kloboucích se ladně procházejí no prostě poezie. Na druhé straně se mi líbili, že ukazují i tu špinavou část Londýna, která je v tomto období nesmírně důležitá.

Stejně tak vám atmosféru umocňuje Anglické počasí, kdy každou chvíli leje jako z konve.
Co mě opravdu zamrzelo byly chyby hry. Už to sice nebylo tak hrozné jako u UNITY ale i tak jsem vcelku často narážel ať už na malé či větší chybky. Například jsem vzal jako rukojmého policistu a poté jsem se s ním snažil skákat po střechách. Světe div se , ono to šlo! Policista sebou házel jako hadrový panák a nakonec jsme skončili v texturách hry,  nebo při pouličních soubojích jako by někdo ze shora lusknul prsty a nikdo najednou nemohl bojovat. S protivníky jsme si hleděli do tváří ale ani já ani oni nemohli nic dělat, tyto chvilku jsou sice vtipné ale rozhodně to nejsou věci, které by se měli stávat.

Mezi jednu z novinek, kterou nový Assasin nabízí je jízdní model. Můžete řídit všechny možné drožky od těch obyčejných nákladních až po kočáry pro nejušlechtilejší dámičky. To je sice pěkné ale to co se stane když poprvé zatáhnete za opratě a rozjedete se vám vůz dokáže neskutečně zkazit váš herní zážitek. Kočáry jsou jako tanky, model poškození mi připadá horší než v GTA Vice City  a opravdu hernímu dojmu nepřidá.


S těmito povozy můžete také závodit a vydělat si tak slušné peníze. Musím se ale přiznat, že mi závody dali vcelku zabrat. Kromě toho si zajímavým způsobem můžete vydělat díky boji v ringu. Kde na vás útočí několik nepřátel a vy se jim snažíte rozlámat kosti. Boj má několik úrovní ale podle toho je cenově rozlišený.

Další novinkou, kterou zde najde je samozřejmě vystřelovací lano, které se vám bude velice hodit při putování po celém městě. A já osobně jsem ho používal daleko raději než už zmíněné povozy. Není to však žádná převratná novinka. Přece jen podobné hračičky jsme viděli už v plno jiných hrách.

Nový Assasin neurazí. Překrásný Londýn, výborný bojový systém a ještě lepší příběh vás zabaví na několik hodin. Co mě ale opravdu zamrzelo byli chyby na které jsem během hraní narazil a to se špatně odpouští. I tak jsem se ale při hraní skvěle bavil a  všem fanouškům této série mohu nový díl Assasin's Creed Syndicate  rozhodně doporučil. 

Assassin's Creed Syndicate
Platformy: PlayStation 4PCXbox One

85%

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK