5 důvodů, proč si koupit IPHONE

29.11.15

Nikdy jsem nebyl fanoušek Applu, po tom co se mi můj android od Samsungu začal nesmyslně sekat už i při odemykání. Musela přijít změna, zvolil jsem proto Iphone 5S a rozhodně nelituji (i přes jeho vysokou cenu). Proto jsem si pro vás připravil 5 důvodů, proč si koupit IPhone. Pevně věřím, že pokud váháte nad koupí, tak vám tento článek pomůže.


1. Neseká se

Iphone můžete používat třeba dva roky a sekat se vám prostě nebude, je to z jednoduchého důvodu. Operační systém (IOS) byl vytvořen pro určitý telefon a tak v něm nenajdete žádnou zbytečnou nástavbu.


2. Design

Apple si na designu vždy potrpěl a tak každý jejich model vypadá opravdu skvostně. Elegantní hrany a všechna tlačítka na těch nejlepších místech.


3. Fotoaparát a Kamera

Už nějakou dobu patří tyto mobily k největší špičce a nezaostávají ani ve fotoaparátu či kameře.U novějších mobilů máte dokonce zpomalené záběry, které nevyužijete tak často ale když už ano tak to stojí za to.


4. Výkon

Jak už jsem řekl, mobil se vám skoro nikdy nesekne, skoro nikdy říkám z důvodu, že kamarádi, kteří mají iphone delší dobu jedno seknutí za rok zažijí ale to já opravdu přehlédnu. I na starších typech rozjedete ty nejnovější herní pecky pro mobily, takže se nemusíte bát, že by vám mobil shořel v ruce.


5. Touch ID

Miluju, když má mobil nějakou tu vychytávečku navíc. Iphony mají Touch ID. Tato věc slouží k odemykání mobilu pomocí vašeho otisku prstu. A využijete jí i při nákupech v AppStoru. Je to opravdová maličkost, která mi ale udělala velikou radost.



A jaký mobil máte Vy? Jste spokojeni?

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK